تبلیغات
علیجاه شهربانویی - آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت دوم فقدان تحقیقات تبلیغاتی

آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت دوم فقدان تحقیقات تبلیغاتی

چهارشنبه 25 شهریور 1394 09:52 ق.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 
در ادامه مباحث مربوط به آسیب شناسی تبلیغات این بار در حوزه ی تحقیقات تبلیغاتی ، در خدمت شما عزیزان هستم. همانگونه که می دانیم، تحقیقات تبلیغاتی ( که زیرمجموعه ای از تحقیقات بازاریابی است) زیر بنای مدیریت برنامه ها و کارزارهای تبلیغاتی بزرگ و در حالت مطلوب و ایده آل راهنمای تولیدات تبلیغاتی است. در حقیقت تحقیقات تبلیغاتی راهنمای سازمان هایی است که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته های مشتری ( خاصه در این زمینه در حوزه تبلیغات ) تنظیم می کنند.
برای مشاهده ادامه مطلب لطفا 
اینجا کلیک کنید.

این نوشته بخشی از سلسله مطالبی است که با عنوان “آسیب شناسی تبلیغات در ایران – تحقیقات تبلیغاتی ” در ستون من، در وبسایت کافه بازاریابی منتشر می شود.  از جناب آقای دکتر “محمود محمدیان ” و برادر ارجمندشان جناب آقای “مجتبی محمدیان” که به من این فرصت را دادند تا در وب سایت وزین کافه بازاریابی به بیان دیدگاه هایم بپردازم سپاسگزارم.
علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

برچسب ها: آسیب شناسی تبلیغات ، نقد تبلیغات ، علیجاه شهربانویی ، تحقیقات بازاریابی ، تحقیقات تبلیغاتی ، دکتر محمود محمدیان ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 25 شهریور 1394 10:30 ق.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.