تبلیغات
علیجاه شهربانویی - مک کین، پیشتار جهانی شدن ، مراقب کودکان

مک کین، پیشتار جهانی شدن ، مراقب کودکان

چهارشنبه 25 شهریور 1394 09:31 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 
در ادامه سلسله مباحث معرفی شرکت های مطرح و مشهور تبلیغاتی در ستون ستاره های تبلیغات در این نوشته به معرفی شرکت تبلیغاتی “مک کین اریکسون ( McCann Erickson ) یا به اختصار “مک کین”می پردازم. سابقه طولانی این شرکت در تبلیغات و بازاریابی در سطح بین المللی  ویژگی اصلی و وجه تمایز شرکت “مک کین” است. شرکت “مک کین” را می توان واضع بسیاری از قوانین اصلی تبلیغات بین المللی دانست. این شرکت اولین شرکت آمریکایی است که به سمت سیاست جهانی شدن شبکه های تبلیغاتی گام برداشت. اولین شرکتی که بوسیله همراهی با دیگر شرکت های تبلیغاتی خارجی به حل مشکلات مشتریان پرداخت. و در نهایت اولین شرکتی که به سمت متنوع تر کردن خدمات خود در رشته های بازاریابی گام برداشت. به همین جهت همواره نام این شرکت به عنوان رهبر بازار تبلیغات در بین متخصصین این رشته بر سرزبان ها بوده است.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا 
اینجا کلیک کنید.

این نوشته بخشی از سلسله مطالبی است که با عنوان “ستاره های تبلیغات” در ستون من، سه شنبه ها در روزنامه فرصت امروز به چاپ می رسد. جا دارد اینجا از سرکار خانم ” نگار مرادی ” که من را در نوشتن این سلسله مطالب یاری می دهند، کمال تشکر و امتنان را داشته باشم. همچنین از سرکار خانم “اعرابی” سردبیر محترم روزنامه “فرصت امروز” سپاسگزارم که این فرصت را به من دادند تا دیدگاه های اینجانب در این روزنامه منعکس شود.
علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

برچسب ها: نقد تبلیغ ، بررسی تبلیغ ، بررسی آژانس تبلیغاتی ، علیجاه شهربانویی ، مک کین ، بررسی تبلیغات ، نقد تبلیغات ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 25 شهریور 1394 09:40 ب.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.