تبلیغات
علیجاه شهربانویی - استقبال از یک رسانه تاثیرگذار : حقایقی در مورد اینستاگرام

استقبال از یک رسانه تاثیرگذار : حقایقی در مورد اینستاگرام

چهارشنبه 8 مهر 1394 08:00 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

پس از آنکه شبکه اجتماعی اینستاگرام پا به عرصه حیات گذاشت و  مورد توجه کاربران قرار گرفت ، سازمان ها و نهادها برآن شدند که از این ابزار خوب که بازار هدف آنها را پوشش می داد ، به عنوان یک رسانه عمومی جدید استفاده کرده و تبلیغات خود را در آن به معرض نمایش بگذارند. متاسفانه در ایران نیز شروع تبلیغات اینستاگرامی خیلی اصولی شروع نشد و در بعد قابل قبول آن طراحی کمپین هایی با موضوعات عکاسی و استفاده از هشتگ شرکت تبلیغ کننده مورد استفاده قرار گرفت که البته به جهت تکرار بیش از حد آن با کاهش استقبال عمومی مواجه شد. در رویکردی دیگر برخی کسب و کارها به تبلیغ مستقیم کالای خود می پرداختند و بسیار مستقیم از مشتری می خواستند که کالای آنها را بخرد. اما در شیوه ای کاملا فاجعه آمیز ، پروفایل های بسیار زرد که با شیوه های غیراخلاقی ، دنبال کننده پیدا کرده بودند، به تبلیغ مشتری های نه چندان مطرح با روشی نخ نما و غیر خلاق پرداختند.

اما لینکر

خانم اما لینیکر ، مدیر منطقه ی خاورمیانه و آفریقای شرکت تبلیغاتی لئو برنت

خانم اما لینیکر( Ema linaker ) مدیرمنطقه ی خاورمیانه و آفریقای  شرکت تبلیغاتی بین اللملی لئو برنت ، در نوشته ای جدید ( به تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ )  ، حقایقی را با ما در مورد این خاستگاه بازاریابی – اینستاگرام – به اشتراک می گذارد. امیدوارم خلاصه ی این مقاله مورد توجه فعالان تبلیغاتی کشور، مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان های گوناگون  و همه ی کسانی که علاقمند به تبلیغات به شیوه ی صحیح هستند، قرار گیرد.
لطفا ادامه این مطلب خواندنی را از 
اینجا مطالعه بفرمایید.
علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات 
 کانال تخصصی تبلیغات در تلگرام


برچسب ها: تبلیغات ، تبلیغ ، اینستاگرام ، تبلیغ اینستاگرام ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 8 مهر 1394 08:11 ب.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.