تبلیغات
علیجاه شهربانویی - چگونه تحقیقات بازار ، چراغ قرمز را روی محصولات غذایی آورد!

چگونه تحقیقات بازار ، چراغ قرمز را روی محصولات غذایی آورد!

پنجشنبه 14 آبان 1394 12:49 ق.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

تحقیقات بازار و محافظت از مصرف کنندگان
مقدمه:دولت بریتانیا بر اساس مصوبه پارلمان این کشور موسسه استاندارد غذا را در سال ۲۰۰۰ بنا نهاد. این یک بخش غیر رسمی دولت است. به این معنی که این موسسه به دولت گزارش می دهد اما بوسیله هیات مدیره ای که توسط نمایندگان عموم مردم انتخاب شده است اداره می شود. این باعث می گردد که این موسسه بتواند به صورت مستقل برای حفاظت از مصرف کنندگان فعالیت نماید. عموم می توانند به این مساله که تصمیمات موسسه سلامت غذا در بهترین وضعیت ممکن اتخاد می شود، اعتماد داشته باشند.ادامه مطلب


علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تحقیقات بازاریابی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات
http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: تحقیقات بازار ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 14 آبان 1394 12:51 ق.ظ