تبلیغات
علیجاه شهربانویی - آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت چهارم- واسطه گری ، بلای جان تبلیغات

آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت چهارم- واسطه گری ، بلای جان تبلیغات

پنجشنبه 21 آبان 1394 07:02 ق.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

متاسفانه در کشورمان در برخی از شرکتهای تبلیغاتی ما شاهد پدیده بسیار عجیبی هستیم که آسیب های شدیدی را به ساخت تبلیغ وارد می نماید و آن عبارت است از واسطه گری برخی افراد یا شرکت ها در زمینه اخذ سفارش ساخت تبلیغ برای تولید کننده یا شرکت های خدماتی … این دیگر از عجایب است که تبلیغی ساخته می شود که سازنده آن اصلا نمی داند که دقیقا کالا چیست و ویزگی های آن کدام است و تنها بر اساس ذهنیات خود و گفته ها و سفارشها و توصیح های واسطه عمل می نماید و به عبارتی در تاریکی مطلق چیزی را به تصویر می کشد که خود نمی داند چیست… (دکتر محمود محمدیان – آسیب شناسی تبلیغات در ایران – صفحه ۶۵) ادامه مطلب

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات
کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تبلیغات تلویزیونی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | نقد تبلیغات | تعریف برند | واسطه گری تبلیغات | دلالی تبلیغات

http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: واسطه گری تبلیغات ، دلالی در تبلیغات ، نقد تبلیغات ، بررسی تبلیغات ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 21 آبان 1394 07:09 ق.ظ