تبلیغات
علیجاه شهربانویی - ورود به بازار با رویکرد روابط عمومی برای معرفی یک برند جدید

ورود به بازار با رویکرد روابط عمومی برای معرفی یک برند جدید

جمعه 15 بهمن 1395 08:25 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

روابط عمومی

شش مرحله برای معرفی یک نام تجاری جدید با رویکرد روابط عمومی در گذشته، تقریبا تمام برندهای جدید با یک کمپین پرهزینه تبلیغاتی معرفی می شدند. در محیط رسانه های امروز، این شیوه دیگر ایده ی خوبی نیست. تبلیغات گران و بدون اعتبار است، بویژه زمانی که برای یک برند جدید بکاربرده شود. به همین دلیل است که بسیاری از موفق ترین برندهای تجاری جدید با اطلاع رسانی و روابط عمومی معرفی می شوند. برندهایی مثل گوگل، فیس بوک، اسنپ…

ادامه مطلب


برچسب ها: روابط عمومی ،
آخرین ویرایش: جمعه 15 بهمن 1395 08:29 ب.ظ