تبلیغات
علیجاه شهربانویی - مطالب آبان 1394

آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت چهارم- واسطه گری ، بلای جان تبلیغات

پنجشنبه 21 آبان 1394 07:02 ق.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

متاسفانه در کشورمان در برخی از شرکتهای تبلیغاتی ما شاهد پدیده بسیار عجیبی هستیم که آسیب های شدیدی را به ساخت تبلیغ وارد می نماید و آن عبارت است از واسطه گری برخی افراد یا شرکت ها در زمینه اخذ سفارش ساخت تبلیغ برای تولید کننده یا شرکت های خدماتی … این دیگر از عجایب است که تبلیغی ساخته می شود که سازنده آن اصلا نمی داند که دقیقا کالا چیست و ویزگی های آن کدام است و تنها بر اساس ذهنیات خود و گفته ها و سفارشها و توصیح های واسطه عمل می نماید و به عبارتی در تاریکی مطلق چیزی را به تصویر می کشد که خود نمی داند چیست… (دکتر محمود محمدیان – آسیب شناسی تبلیغات در ایران – صفحه ۶۵) ادامه مطلب

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات
کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تبلیغات تلویزیونی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | نقد تبلیغات | تعریف برند | واسطه گری تبلیغات | دلالی تبلیغات

http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: واسطه گری تبلیغات ، دلالی در تبلیغات ، نقد تبلیغات ، بررسی تبلیغات ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 21 آبان 1394 07:09 ق.ظ

 

فصل نامه تبلیغات و برندینگ

چهارشنبه 20 آبان 1394 08:20 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

فصلنامه تبلیغات و برندینگ
برای مطالعه هر یک از مقالات این فصل نامه بر روی آیکون مربوطه کلیک کنید. برای عضویت در کانال نرم افزار اطلاع رسان تلگرام نیز می توانید از اینجا عضو شوید و تمام این اخبار را بر روی گوشی خود ملاحظه بفرمایید

آژانس یا شرکت تبلیغاتی شما از شما متنفر است و اصلا این را نمی دانید!


تاریخچه تبلیغات تجاری از گذشته تا امروز


آسیب شناسی تبلیغات در ایران قسمت سوم تبلیغات را تعطیل کنید، ما می فروشیم!


دی دی بی، آژانس تبلیغاتی شیک و شوخ طبع!


کانال تخصصی تبلیغات و برندینگ در پیام رسان تلگرام


تعریف بازاریابی از فیلیپ کاتلر تا احمد روستا


تحقیقات بازار چگونه چراغ قرمز را روی بسته بندی مواد غذایی آورد!

چگونه فولکس‌واگن می‌تواند شروع به بازسازی برند خود کند؟


استقبال از یک رسانه تاثیرگذار : حقایقی در مورد اینستاگرام


اف سی بی ، یک و نیم قرن تبلیغات و بازاریابی


آژانس های تبلیغاتی و گونه شناسی آن در ایران

مدیریت برند تعاریف و رویکردهای هفتگانه علمی


چگونه داستان های برندمان را بهتر تعریف کنیم؟


نقد و بررسی شرکتی به نام هوس!


فوتبال آمریکایی و «بیگ بنگ» گرانترین برنامه‌ها برای خرید تبلیغات تلویزیونی



برچسب ها: برندینگ ، تبلیغات ، فصلنامه تبلیغات ، فصلنامه برندینگ ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 20 آبان 1394 08:21 ب.ظ

 

فوتبال آمریکایی و «بیگ بنگ» گرانترین برنامه‌ها برای خرید تبلیغات تلویزیونی

چهارشنبه 20 آبان 1394 01:55 ق.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

مقدمه: همانطور که می‌دانید در برنامه‌ریزی رسانه همواره گرانترین رسانه برای خرید جایگاه تبلیغاتی در سراسر دنیا تلویزیون بوده است. این قاعده شاید اکنون در ایران شکسته شده باشد، به دلیل کمبود بودجه در صدا و سیما و رقابت شبکه‌های ماهواره‌ای اکنون دیدن برنامه‌های نیم ساعته که به تبلیغ یک محصول یا خدمت خاص با حضور نماینده‌ی شرکت ارائه دهنده‌ی محصول اختصاص دارند دیگر منظره‌ای عادی در سیما شده است. ادامه مطلب 

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات
کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تبلیغات تلویزیونی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | مدیریت برند | تعریف برند | بازاریابی برند

http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: تبلیغات تلویزیونی ، هزینه تبلیغات تلویزیونی ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 20 آبان 1394 02:00 ق.ظ

 

مرور تاریخچه ، نقد و بررسی شرکتی به نام هوس!

یکشنبه 17 آبان 1394 09:46 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

شرکتی به نام هوس!
چارلز لوییس هوس(Charles-Louis Havas)، در سال ۱۸۳۵ اولین بنگاه خبری جهان را در پاریس بنا کرد. این آژانس که نام فامیلی مالک خود را یدک می کشید، در حقیقت بنیان معروفترین و قدیمی ترین آژانس خبری جهان فرانس پرس(Agence France-Presse) نیز می باشد. آقای چارلز لوییس هوس، شاعر و مترجم فعال فرانسوی(۱۸۵۸-۱۷۸۳) در کنار ارائه خدمات خبری در هوس، پیشرو در زمینه تبلیغات نیز بحساب می آید. ادامه مطلب

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تحقیقات بازاریابی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | مدیریت برند | تعریف برند | بازاریابی برند
http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/

 


برچسب ها: هوس ، نقد شرکت تبلیغاتی ، برررسی شرکت تبلیغاتی ، نقد تبلیغات ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: یکشنبه 17 آبان 1394 09:51 ب.ظ

 

مدیریت برند تعاریف و رویکردهای هفتگانه علمی

شنبه 16 آبان 1394 03:15 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

تعاریف مدیریت برند:
تعریف نخست: فرآیند حفظ، بهبود و حمایت از نام تجاری که بدین وسیله نتایج مثبتی برای آن نام بهمراه آورد. مدیریت برند وجوه مختلفی مانند هزینه ، رضایتمندی مشتری، عرضه در فروشگاه و رقابت را شامل می شود. مدیریت برند برپایه بازاریابی بنا نهاده شده است اما بر نام تجاری و اینکه چگونه می تواند برای مشتری مطلوب بماند، تمرکز دارد. مدیریت مطلوب برند نه تنها می تواند  بر فروش بالای یک محصول بلکه بر سایر کالاهایی که با نام تجاری در ارتباط هستند نیز تاثیر گذارد. برای مثال اگر یک مصرف کننده از یک بیسکویت خاص خوشش بیاید و به آن برند اعتماد کند، احتمال بیشتری دارد تا او محصولات دیگر ارائه شده توسط کمپانی مثل شکلات یا کلوچه آن را امتحان کند. ادامه مطلب

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تحقیقات بازاریابی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | مدیریت برند | تعریف برند | بازاریابی برند
http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/

 


برچسب ها: برند ، برندسازی ، برندینگ ، مدیریت برند ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: شنبه 16 آبان 1394 03:17 ب.ظ

 

چگونه داستان های برندمان را بهتر تعریف کنیم؟

جمعه 15 آبان 1394 12:36 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

مقدمه: مدت هاست که بحث بازاریابی از طریق محتوا ، مورد توجه فعالان عرصه بازاریابی، بویژه در حوزه آنلاین قرار گرفته است. با تغییرات روز افزون موتورهای جستجوگر در الگوریتم های جستجو و توجه بیش از پیش آنها به محتوای ارزشمند، ارزش محتوای سودمند در اشکال مختلف بازاریابی بازهم بیشتر شده است. بصورتی که اصطلاح ” محتوا ، پادشاه است.”[۱] کاملا برای متخصصان این حوزه آشناست. روایت داستانی از یک برند نیز شیوه ای از بازاریابی محتوایی است. این مقاله کوتاه سعی دارد به ارائه ی راهکارهای کاملا موثر و در عین حال ساده و فارغ از بیان اصول گاه پیچیده ی “بهینه سازی سازی برای موتورهای جستجو” بپردازد. ادامه مطلب

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تحقیقات بازاریابی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات | داستان سرایی | داستان برند | بازاریابی محتوا | محتوای برند |

http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: برند ، داستان برند ، محتوای برند ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: جمعه 15 آبان 1394 12:50 ب.ظ

 

چگونه تحقیقات بازار ، چراغ قرمز را روی محصولات غذایی آورد!

پنجشنبه 14 آبان 1394 12:49 ق.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

تحقیقات بازار و محافظت از مصرف کنندگان
مقدمه:دولت بریتانیا بر اساس مصوبه پارلمان این کشور موسسه استاندارد غذا را در سال ۲۰۰۰ بنا نهاد. این یک بخش غیر رسمی دولت است. به این معنی که این موسسه به دولت گزارش می دهد اما بوسیله هیات مدیره ای که توسط نمایندگان عموم مردم انتخاب شده است اداره می شود. این باعث می گردد که این موسسه بتواند به صورت مستقل برای حفاظت از مصرف کنندگان فعالیت نماید. عموم می توانند به این مساله که تصمیمات موسسه سلامت غذا در بهترین وضعیت ممکن اتخاد می شود، اعتماد داشته باشند.ادامه مطلب


علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی | تحقیقات بازاریابی | تحقیقات بازار | مشاور برندینگ | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات
http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: تحقیقات بازار ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 14 آبان 1394 12:51 ق.ظ

 

آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت سوم – تبلیغات را تعطیل کنید، ما می فروشیم!

یکشنبه 10 آبان 1394 10:38 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

توقف تبلیغات چه تاثیری در روند فروش شرکت شما ایجاد خواهد کرد؟ این نوشته به بررسی عدم استفاده از تبلیغات در سازمان شما می پردازد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
بازاریابی | تبلیغات | بازاریابی | تبلیغات تجاری | آسیب شناسی تبلیغات | نقد تبلیغات | بررسی تبلیغات | بررسی تبلیغ | تبلیغ | تبلیغات | نقد تبلیغ | برند | برندینگ | مدیریت تبلیغات | مدیریت برند | برنامه ریزی تبلیغات | کمپین تبلیغاتی |
http://www.alijah.ir/
http://sandesign.ir/


برچسب ها: نقد تبلیغات ، تبلیغات ، بررسی تبلیغات ، آسیب شناسی تبلیغات ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: یکشنبه 10 آبان 1394 10:48 ب.ظ

 

کانال تخصصی تبلیغات و برندینگ در تلگرام

یکشنبه 10 آبان 1394 07:17 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

برچسب ها: تلگرام ، کانال تلگرام ، کانال تبلیغات ، تبلیغات ، کانال برندینگ ، برندینگ ، علیجاه شهربانویی ،
آخرین ویرایش: یکشنبه 10 آبان 1394 07:24 ب.ظ

 

“جِی دبلیو تی” اولین در برندسازی و تشکیل تیم خلاقیت!

سه شنبه 5 آبان 1394 06:48 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

در این نوشته به سراغ شرکت معروف و معتبر جِی دبلیو تی ” (J. Walter Thompson) یا به اختصار JWT می روم. شرکتی قدرتمند که در سال ۲۰۰۹ میلادی از سوی نشریه معتبر Adweek به عنوان آژانس برتر سال برگزیده شد. شاید خالی از لطف نباشد که مرور بر موفقیت های JWT  -که در حال حاضر جزء ۴ شرکت طراز اول تبلیغاتی جهان است – را با شرح حال بنیانگذار آن یعنی آقای والتر تامسون آغاز کنیم. ادامه مطلب


علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات
لینک کانال تبلیغات در تلگرام : (https://telegram.me/alijahsh)
شرکت تبلیغاتی مشاور تبلغاتی نقد تبلیغات بررسی تبلیغات کمپین تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی 


آخرین ویرایش: سه شنبه 5 آبان 1394 06:53 ب.ظ