تبلیغات
علیجاه شهربانویی - مطالب تیر 1395

دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران

چهارشنبه 9 تیر 1395 07:11 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 

سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران

دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران
– گاهی  یک کمپین تبلیغاتی که کلی براش هزینه کرده ایم و انتظار داریم تا شرکت را نجات دهد، شکست می خورد و تمام نقشه هایمان را به باد می دهد.
– گاهی علاقه ای به تبلیغ کردن نداریم و فکر می کنیم تبلیغات تنها پول دور ریختن است و از خطری که در کمین ماست بی اطلاعیم.
– برخی اوقات با خود می اندیشیم که در بحرانهای  اقتصادی، حذف تبلیغات به عنوان یک سرفصل هزینه امری عادی و الزامی است.
– گاهی متوجه می شویم که کمپین تبلیغاتی طراحی شده برای شرکتمان تقلیدی از نمونه خارجی است
-بودجه بندی مربوط به برنامه های تبلیغاتی مان را نمی دانیم و بین قیمت های ارائه شده توسط آژانس های مختلفسردرگم می شویم.
– اینکه شاید به صورت دقیق و شفاف انتظاراتمان از تبلیغات را نمی دانیم.
و چندین مساله و مورد مشابه …

ادامه مطلب 


آخرین ویرایش: چهارشنبه 9 تیر 1395 07:16 ب.ظ

 

آسیب شناسی تبلیغات در ایران | قسمت نهم | مشاور یا ساحر؟

چهارشنبه 9 تیر 1395 05:38 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 
آسیب شناسی تبلیغات در ایران

آسیب شناسی تبلیغات در ایران  قسمت نهم  مشاور یا ساحر؟ |گاهی دوستانی از بنگاه های اقتصادی مختلف برای موضوع مشاوره تبلیغات و مشاوره بازاریابی با اینجانب تماس می گیرند. تجربیاتی که در این زمینه داشتم و شنیده هایم از تجربه برخی همکاران گرامی من را بر آن داشت تا اولین مطلب درباره آسیب شناسی تبلیغات در ایران در سال جدید را به این مساله یعنی موضوع مشاور تبلیغات و بازاریابی اختصاص دهم.
 علیجاه شهربانویی مدیر عامل آژانس تبلیغاتی سان
عضو هیات علمی و مدرس دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار 
بن ژیوار
 ادامه مطلب 


آخرین ویرایش: چهارشنبه 9 تیر 1395 05:41 ب.ظ

 

مقدمه ای بر معرفی آژانس های بازاریابی و تبلیغات دارویی

یکشنبه 6 تیر 1395 06:15 ب.ظنویسنده : علیجاه شهربانویی

 
بازاریابی و تبلیغات دارویی

مقدمه ای بر معرفی آژانس های بازاریابی و تبلیغات دارویی | در سلسله مطالب ارائه شده ، شبکه تبلیغاتی بزرگ جهان را مرور کردیم.  اغلب این شرکت های بزرگ چند ملیتی،  خدمات تبلیغاتی و بازاریابی را بصوت کامل به مشتریان ارائه می دهند. همانگونه که مستحضر هستید گاهی خود این شرکت های تبلیغاتی بزرگ نیز، زیر چتر هلدینگ های بزرگی مانند WPP، پابلیسیز و Omnicom قرار داشته و باهم مراودات کاری گسترده ای دارند. گاهی در قالب رقیب و گاهی هم در قالب شرکت های همکار.
 علیجاه شهربانویی مدیر عامل آژانس تبلیغاتی سان
عضو هیات علمی و مدرس دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار
 
ادامه مطلب 


آخرین ویرایش: یکشنبه 6 تیر 1395 06:37 ب.ظ